Todo está en los detalles

Todo está en los detalles, si quieres diferenciarte ahí afuera, tienes que cuidar absolutamente todo. Es increíble la pasión que hay en este gran trabajo de imagen corporativa que han realizado Reynolds and Reyner Studio. 

Coffee House London

Launching a new coffee brand in today’s very competitive market is hugely challenging. You have to offer something truly unique, of the highest quality, along with great atmosphere.

You really have to stand out in a crowd.

London is a city deeply rooted in its traditions, history and architecture. Loyalties are formed in childhood and honored for a lifetime. So our task is not just to show the outstanding benefits of our product but to weave these assets into the larger culture and themes of London culture, combining the heritage of coffee drinks with the distinctive, one-of-a-kind pleasures of London House coffees.

Bigger images: http://reynoldsandreyner.com/coffee-house-london/

vía Coffee House London – Brand Identity on Behance.






Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s